Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jan 23, 2025 - 18:00 CET
Scheduled
Beste relatie,
Dagelijks werken wij aan verbetering van onze dienstverlening, in dit kader willen wij u graag proactief informeren over de status en het onderhoud wat wij willen uitvoeren aan uw afgenomen diensten.
Planning: Op donderdag 23 januari 2025 gaat er tussen 18:00 en 21:00 onderhoud plaats vinden aan 1 of meerdere diensten.
• Extern/thuiswerk portals vanwege SSL certificaat vervanging • Software updates binnen uw server/RDS/RDP omgeving • Firmware update van uw firewall
Wat betekent dit voor u als klant?
SSL certificaat vervanging: Vanaf 18:00 zal er een onderbreking zijn waardoor het niet mogelijk is om vanaf extern/thuiswerklocatie verbinding te maken naar PCC totdat het certificaat is vervangen op uw PCC omgeving. Deze werkzaamheden kunnen gezien het aflopen van het SSL certificaat niet worden uitgesteld. Software updates: Door diverse software updates verbeteren wij de stabiliteit en veiligheid van uw (server)omgeving. Door dit te combineren met andere werkzaamheden minimaliseren wij uw downtime. Firmware update van uw firewall: Hierdoor ondervindt u op uw locatie een tijdelijke internet en netwerk onderbreking van, naar verwachting, 15 minuten tot maximaal 30 minuten. Door dit te combineren met andere werkzaamheden minimaliseren wij uw downtime. Vragen?
Heeft u vragen wat de exacte impact is voor u als relatie of zijn er zaken die u graag met ons bespreekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.
Neem per e-mail contact op met servicedesk@qnp.nl of telefonisch via 076-2061111 als er vragen zijn.