Onderhoudsaankondiging QNP datacenter diensten

Scheduled Maintenance Report for QNP ICT & Telecom Professionals

Completed

The scheduled maintenance has been completed.
Posted Jan 23, 2025 - 21:00 CET

In progress

Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jan 23, 2025 - 18:00 CET

Scheduled

Beste relatie,

Dagelijks werken wij aan verbetering van onze dienstverlening, in dit kader willen wij u graag proactief informeren over de status en het onderhoud wat wij willen uitvoeren aan uw afgenomen diensten.

Planning:
Op donderdag 23 januari 2025 gaat er tussen 18:00 en 21:00 onderhoud plaats vinden aan 1 of meerdere diensten.

• Extern/thuiswerk portals vanwege SSL certificaat vervanging
• Software updates binnen uw server/RDS/RDP omgeving
• Firmware update van uw firewall

Wat betekent dit voor u als klant?

SSL certificaat vervanging: Vanaf 18:00 zal er een onderbreking zijn waardoor het niet mogelijk is om vanaf extern/thuiswerklocatie verbinding te maken naar PCC totdat het certificaat is vervangen op uw PCC omgeving.
Deze werkzaamheden kunnen gezien het aflopen van het SSL certificaat niet worden uitgesteld.
Software updates: Door diverse software updates verbeteren wij de stabiliteit en veiligheid van uw (server)omgeving.
Door dit te combineren met andere werkzaamheden minimaliseren wij uw downtime.
Firmware update van uw firewall: Hierdoor ondervindt u op uw locatie een tijdelijke internet en netwerk onderbreking van, naar verwachting, 15 minuten tot maximaal 30 minuten. Door dit te combineren met andere werkzaamheden minimaliseren wij uw downtime.
Vragen?

Heeft u vragen wat de exacte impact is voor u als relatie of zijn er zaken die u graag met ons bespreekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Neem per e-mail contact op met servicedesk@qnp.nl of telefonisch via 076-2061111 als er vragen zijn.
Posted Jan 10, 2025 - 10:47 CET